FAQ
Versie: 03-08-2020
1. Wat zijn onze betaalmethodes
De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie. Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. Dit zijn de meest bekende betalingsmethoden waar wij gebruik van maken:
- iDeal
- PayPal
2. Waarom staat er “Mollie” op mijn bankafschrift?
Alle betalingen via onze webshop zijn ondergebracht bij Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we meerdere betalingsopties en veiligheid kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan.
3. Is het veilig om met iDeal te betalen?
Ja, de betalingen aan Kids & Things worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door Kids & Things verwerkt worden. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan voor meer informatie op www.mollie.com.
4. Verzenden jullie ook internationaal?
Nee, wij verzenden niet internationaal.
5. Wanneer heb ik mijn pakket in huis?
Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Dit zal afhangen van de voorraad en de post bezorgdienst.
6. Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retouneren?
Als je niet tevreden bent met jouw aankoop en je wil deze graag retourneren, vragen wij om een email te sturen naar info@kidsandthings.nl. Zodra wij jouw pakket ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort (exclusief gemaakte verzendkosten) binnen 10 werkdagen. In overleg kun je ook langskomen om jouw product te komen ruilen of retourneren.
7. Hoelang duurt het totdat mijn geld word teruggestort?
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour, wordt jouw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.